8 Haziran 2014 Pazar

Renk renk cici cici ojeler :) Multicolored, glaringly Nail polishes


Yazıp yazıp taslaklarda bıraktığım tüm yazılarımı düzenleyip ekliyorum bugün :) Derkeeen yarım kalan ojeler yazımı gördüm ve hazır resimleri de varken sizlere göstermek istedim sık kullandıklarımı.
Öncelikle oje temizleme olayını sıkıcı, uzun ve zahmetli bulan arkadaşlara kessssinlikle önereceğim bir ürün var. Bu ürünü kullandığımdan beri oje değiştirme olayını daha sık yapar oldum. Malum sıvı asetonlar ile pamuk ile uğraşırken insan orasında mı kaldı burda kaldı derdi ile tırtıklıyor da tırtıklıyor tırnaklarını. İşte size Süngerli oje temizleyicisi...
Taaa Daaaaaammm!!!!!!!!
İçinde hazır asetonu süngeri mevcut. Ojeli tırnağınızı içine sokup bir kaç sağa sola çeviriyoruz ve hooop uğraşmadan tertemiz tırnaklar :)




Ojelerimizi size tırnaklarımda göstermek bu asetonumla artık daha kolay olacak :)
Altta ki Essence'nin french manikür için kalemi. Artık uğraşmaya son vermek isteyenlerin tercihi :) Saatlerce french manikür yapmak için uğraştığım zamanları hatırlıyorum da iyi ki çıkmış bu kalemler diyorum :)  Bu üründende oldukça memnunum:)
Essence french manikür kalemi
Alix Avien no:61
Flormar Plus Quartz no:012
rimmel pro no:41




Selene no:1
Flormar Matte no: M10
Flormar Plus Quartz no:002


Flormar Plus Quartz no:077
Rimmel I love lasting finish no:39

Gördüğünüz üzere tek tek boyadım serçe barmağımı renkleri tırnakta görebilmeniz için :) Fotoğraflarda ışığın etkisi ile çoğu mat duruyor ama mürdüm rengi hariç hepsi ışıl ışıldır. Yaz geldi kırmızılar frenchler artık daha sık kullanılır sanırım.
Başka bir yazımda da pembe ojeleri göstereceğim
Umarım hoşunuza gitmiştir.
Renkli bir yaz geçirmenizi dilerim arkadaşlar. Şimdilik hoşçakalın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder