13 Haziran 2014 Cuma

Maybelline Kajal eye pencil- Blue Gel eyeliner.

Merhaba makyajseverler :) Bugün Watsons raflarında yeni rastladığım Maybelline'in siyah renkli Colossal  Kajal akmayan, kalıcı göz kaleminden bashedeceğim. Siyah eyeliner ve göz kaleminden yıllardır vazgeçebilmiş değilim. Artık sürmediğim zaman yüzümde bir şeyler eksikmiş gibi hissediyorum :) Çok sayıda göz kalemi denedim. Denediklerim arasında uzun süre kalıcı ve gerçekten akmayan Lancome ürününden memnun kalmıştım ancak fiyatı 100tl civarı olduğundan ve çok sık kullandığımdan sürekli alamayacağım bir ürün maalesef. Son zamanlarda Avonun çift taraflı Color Trend serisini kullanıyordum ancak kalıcılık istediğimm gibi değil maalesef, almış bulunduğum içinde devam ediyordum kullanmaya sık sık tazeleyerek. Ancak bugün Watsons'ı dolaşırken ürünü raflara yerleştirirken gördüm, denedim ve bayıldım :) Kalıcılık Lancome kadar olmasa da gayet iyi, en azından sürekli tazelemek zorunda değilsiniz. Koyuluğu kıvamında ama yoğun kullanmak istiyorum diyorsanız birkez daha üzerinden sürmenizde fayda var :)

Hi makeuplovers!! I will introduce Maybelline resistant, smudge free, deepest black Colossal Kajal eye pencil :) I found it on the Watsons's shelf.. I can never give up to using eyepincil or eyeliner. I really love black eyes :) I triedelin a lot of eye pencil, eyeliner, gel eyeliner... I used Lancome eyeliner before and i liked but price was about $50. I cant buy everytime :( I m using Avon double-sided Color Trend eyepencil recently, but its not long lasting product and i dont like it. Anyway finally I found this pencil from Watsons and Im gonna use it for my eyes.


Gördüğünüz üzere sarı bir rengi var dışının, sürüşü kolay ve çevirmeli olarak ucunu dışarı çıkarıp ya da içeri çekebiliyorsunuz. Koyuluğu fotoğrafta çok belli olmamış olsa da gayet siyah aslında. 
Bugün kullandım ve gayet memnun kaldım gözlerime uygulanmış halini de en kısa zamanda ekleyeceğim :)

Pencil color is yellow. You can apply easily because of retractable mechanism.You can create bold or slim  lines. Actually, it doesnt look black on this picture but its about my camera... Not Product :) 
I used my eyes today but i couldnt take a picture. I will add my eyes with this pencil picture :)

Bugün birde daha önce siyahını kullandığım gel eyelinerın mavisini aldım. Rengi ışıltılı ve  çok tatlı bir gece mavisi. Kalıcığı da siyahından daha iyi gibi geldi bana. Çok renkli far veya kalem kullanan biri değilim ama sanırım favorilerimden olacak ve neredeyse ilk kez farklı renk göz kalemi rengi kullanacağım :)
So, i bought Maybelline Blue Gel eyeliner too. I used black one before but I  guess, blue gel eyeliner is much more long lasting and smudge free.) Obviously, I dont like to using colorfull eyemakeup but this product will be my favorite color product...


Ben şahsen çok beğendim rengini, mavi ve tonlarını seven arkadaşlar kalıcılığından da mmemnun kalarak kullanabilir.
As you saw, blue is really amazing, shinny and deepest. If you like blue you can use withouth hesitate :)

İki ürünüde şiddetle tavsiye ederim. :) Güzel kalın, Hoşçakalın :)
Istrongly recommend to you :) 

Stay Beauty byeee girls :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder