29 Haziran 2014 Pazar

Mango Ceket, etek- Adil Işık Bluz

Dün iş hayatı için ufak bir alışveriş yaptım ve aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Uzuuuun süredir nar çiçeği kırmızısı kısa hoş bir ceket arıyordum ki sonunda Mango da buldum. Çok hoş ceketler var renk renk desen desen her zevke uygun bulabilirsiniz. Yaz geldi ne ceketi diyeceksiniz ama önümüz her zaman ki gibi eğer ömür yeter ise kış :) Ayrıca sürekli klimaların açık olduğu buz gibi bir ortamda çalışmak durumunda iseniz ceket yine tercihlerin arasında olacaktır diye düşünüyorum. Ceketi takiben diz üstü bir etek beğendim ve onu da aldım ancak biraz kısalttıracağım tam diz üstü giymeyi sevmeyenlerdenim maalesef ki. Bakalım beğenecekmisiniz :)

MANGO CEKET 55TL

Ceketin can alıcı, çok hoş, canlı kırmızı bir rengi var. Beyaz veya siyah bir elbise üzerine giyilebilir. 2-3 yıldır kırmızı ceket arama sebebim ise Sevdalısı olduğum Güney Kore'ye ait My Girl dizisinde rol alan Lee Da Hae isimli kızımızın bir sahnede beyaz dar mini elbisenin üstüne kırmızı bir ceketi kırmızı oje ve ruj ile muhteşem tamamlayışıdır. Bölümü eklemek için aradım ancak bulamadım maalesef eğer bulabilirsem mutlaka ekleyeceğim.  Sonunda bulduğuma göre artık bende sonbahar başladığında kırmızı kırmızı gezebilirim :) 
MANGO ETEK 25TL
ADİL IŞIK BLUZ 10 TL

Veeee sevdiceğimin alışveriş srasında beğenip bana hediye olarak aldığı minik sürpriz bilekliğim :)
MANGO BİLEKLİK 20TL

Optimum Outlet AVM mağazalarında çok güzel ürünler ve indirimler mevcut arkadaşlar.

 Bu arada Transformers filmini de hazır fırsat bulmuşken izleyelim dedik. İnsanların olduğu sahneler pek oturmamış ve aralara serpiştirilen şakalar güldüren ama yersiz olmuş olmasına rağmen Autobotlar muhteşemdi :) Optimus Prime'ın liderliği, diğer autobotların dostluğu, uzaylıda olsa düşmanlığın ve çıkarların heryerde mevcut olduğu, insanoğlunun her daim her kim olursa olsun nankörlük edebileceği ve yapılan iyilikleri unutup dostum dedikleri varlıklara ihanet edebileceği vs gayet güzel işlenmişti. Bilim kurgu ve arabaları sever arkadaşlara  filmi kesinlikle tavsiye ederim :)) Hızlı ve öfkeli kadar olmasa da birbirinden muhteşem arabalar görecekesiniz :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder