8 Haziran 2014 Pazar

Pure Beauty Masks , Avon Planet Spa Mask

Makyaj yapmayı seven biri olarak cilt bakımı ve temizliğine de önem vermek gerektiğini cildimin bozulmasından sonra acı bir şekilde öğrenenlerdenim. Üniversite dönemlerinde maddi imkanların el verdiği fiyatı ucuz kendi ucuz malzemeleri kullanmış olmamın cildime verdiği zarar anlatılmaz yaşanır, (umarım yaşamaz kimsecikler)nedendir bilmiyorum ucuz malzeme kullanarak yaptığım makyaj yetmiyormuş gibi makyajımı çoğu zaman temizlemeden yatıyordum (üşengeçlik diz boyu ki hala öyle ama artık en azından cildim için akıllandım). E cildimde artık bir yere kadar dayandı iyi de dayandı 5 sene bu şekilde cildime bakmadan sadece makyaj yaparak geçiştirdim bakım desen zaten yok ama pişmanım hem de çok pişman. Zararın neresinden dönersen kardır diyerek yaklaşık 2-3 senedir bakım ve temizliğine önem veriyorum cildimin. Bir kaç güneş yanığı lekesi de mevcut, eee güneş koruyucu da kullanmadığım için hakettim. Lekelerimi neyse ki bir kaç doğal yöntem ile açtım artık eskisi kadar korkunç değiller,bir çok krem bakım vs denememe rağmen hibçiri işe yaramadı ancak  Meejmuse (Jen)'in blogunda yer alan Kuru yosun maskesinden yapıyorum ki mutlaka denemelisiniz, lekelerim açıldı ve cildim biraz toparladı kendini, yakın zamanda nasıl yaptığımı da anlatacağım. 

Öncelikli olarak kullandığım ve memnun kaldığım hazır maskelerimi tanıtacağım. 


Yukarıda gördüğünüz resimde hiçbir ürününden vazgeçemeyeceğim ve sadece WATSONS da satılan Pure Beauty'nin GeoAqua Ultra-Hydrating Cream Mask, Youth Resrtore serisinden Overnight Mask with black pearl ve AVON'un nadiren memnun kaldığım ürünlerinden Planet SPA.

 
GeoAqua serisinde ki maskemizin hafif pembe bir rengi var. Cildi derinlemesine temizlediği ve cildimize canlılık parlaklık vereceği vaadediliyor. Peki vaadediler doğru mu? Deneyimime göre kesinlikle doğru :)Hergün kullanılması öneriliyor ancak ben 2-3 günde bir uyguluyorum altta bahsedeceğim siyah incili maskesinide kullandığım için bir gün bu ürünü diğer gün Overnight Mask'ı kullanıyorum. Alerjik bir cildim olmasına rağmen herhangi bir sivilce kızarıklık veya kaşıntı yapmadı her iki üründe çok şükür. 


Bu da Youth Restore serisinden Siyah İncili Maskemiz, ürünün rengi beyaz ve kremsi, her ikisininde kokusu hoş. Bu iki ürünümüzü ister yatarken çok yoğun olmadan uygulayıp sabaha kadar bekletebilirsiniz, İster maske kıvamında uygulayıp 15-20 dk bekletip temizleyebilirsiniz.



Bu maskemi hafta da 1 kullanıyorum Soyulabilir havyar özlü maske. Avonun sayısız ürününü kullandım, ve nadir ürünlerinden memnunum ve bu ürünleri de zaman oldukça ve yazdığım konuya göre paylaşmaya çalışıyorum. Ürün resimler de gördüğünüz gibi parıl parıl parlıyor. Işıltılı :) Uygulama sırasında elleriniz yada fırça kullanacaksanız ( ki fırçayla zor oluyor) yapış yapış oluyorsunuz. Kurumak üzere olan eski 404 uhuları gibi :) ama kokusu uhu gibi değil tabii ki çok hoş :) 

Ürünü uyguladığınız da cildinizi bir ferahlık alıyor, sonra biraz gerilmeye başlıyor. 






Maskemiz kuruduktan sonra soyarak cildimizden temizliyoruz. En sevdiğim kısmı bu :) Soyma işlemi sırasında sanki tüm yüzümde ki kapalı gözenekler açılıyor tertemiz oluyor gibi hissediyorum.  Kesinlikle tavsiye edebileceğim ve memnun kalacağınızı düşündüğüm bir ürün :)
Ayrıca uyguladığım bir Avon kil maskem var onu ayrıca anlatacağım ele avuca sürmekle anlatılamıyor çünkü kil maskeleri :))

Umarım sizlerinde cildi içn faydalı bir paylaşım olmuştur ve sizlerin önereceğiniz ürün ve uygulamalar var ise yorum yaparak paylaşırsanız çooook mutlu olurum. E kalın sağlıcakla :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder