8 Haziran 2014 Pazar

Bourjois 123 Perfect Foundation No:52 Vanilla-No:53 Light Beige

2013 Aralık ayında ki indiriminden aldığım Bourjois markasının ürünlerinin artık satılmayacağını duyunca aldığım 2 adet fondoten vardı kullandığım. Make up forever alınca birazcık pabuçları dama atılmış olsa da arada bir yine de kullanıyorum. Malum hd  high definitio foundation bitince bunlara geri döneceğim bir süre :) Aslında fondoten yerine BB kremlerimi tercih ediyorum onları da ayrıca sizlere etkilerini uygulama öncesi sonrası olarak anlatmaya çalışacağım.
Bourjois'in genelde healty mix daha övgüyle anlatılıyor ancak satışı sonlandıracakları için watsonsda bulamamıştım o nedenle denemek için bende 123 Perfect serisinden 2 adet aldım. Üürünü daha önce keşfetmemiş olduğum için açıkçası üzülmedim değil. Ürün 3 ayrı pigmet niçeriyor. Sarı pigmentler lekelerin görünümlerin kapatılmasını, Mor pigmentler donuk görüntüye engel olmak ve aydınlık vermesi için, Yeşil pigmentler ise Kızarıklık görünümünün hafifletilmesini (bence hafifletmekle kalmıyor oldukça kapatıyor) sağlıyor.
 Alerjik bir cilde sahibimdir ancak ürünü kullandığımda herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. Tüm gün cildinizde kalıyor diyemem, ancak 3-4 saat kadar bir süre kalıcılığı devam ediyor ve kararmıyor ki kararmaması daha önce ki yazılarımda olduğu gibi artı bir özellik benim için.

Ürün hala Watsons da satılıyor mu veya satan başka bir kurum var mı bilemiyorum. Eğer aklıma gelir ise Watsons'a gidince soracağım.
No: 53 Light Beige


Sanırım kapatıcılığı ve aydınlık görüntüsünü daha fazla anlatmama gerek yok :) Son satışlar olduğu için 52 ve 53 numarasını bulabildğimden bu numaraları aldım. Kullanacağım zaman genelde 52 numarasını tercih ediyorum.
No:52 Vanilla

Birbirlerine çok yakın tonlar olmasına rağmen resimden de anlaşılacağı üzere 52 numara olanVanilya tonu daha aydınlık bir görüntü veriyor. Highliter ile birlikte çok hoş duruyor. Pudra ile kalıcılık süresini uzatabilirsiniz. Ben pudra kullanmadığım için 3-4 saat dışında ne kadar daha uzun süre cildinizde kalıcılığını korur bilemiyorum ama kullanacağınız pudranında kalıcılığına bağlı olarak 2-3 saat daha artırabilirsiniz sanırım performansını :) Açık renk göz farı vardı bu markamızın, highliter olarak kullanıyordum birlikte çok hoş duruyorlardı ancak kaybolan makyaj çantam ile birlikte aydınlatıcımda gitti maalesef :(

Eğer satan bir yer bulabilirseniz en azından tester temin ederek ürünü denemenizi öneririm.  Haydi bakalım güzelliklerle kalın... 




Bourjois 123 Perfect Foundation No:52 Vanilla-No:53 Light Beige

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder