27 Mayıs 2015 Çarşamba

Laneige BB Cushion [Pore Control] SPF 50 PA+++ No: 21- Natural Beige Ürün İncelemesi

Ve işte yine  yeniden Kore ürünü! :D
Yazmaya bu aralar pek vakit bulamadığımdan dolayıdır ki bu gün bir kaç post birden yazmayı düşünüyorum hazır başka bir işim yokken :) 
Bugün konuğumuz Laneige BB Cushion Pore Control. 
Laneige Markası Kore'de özellikle beyazlatıcı ürünler konusunda en iyi markalar arasında yer alıyor. Cilt bakım  ürünlerinin yanı sıra makyaj ürünleri konusunda da ciddi anlamda öne çıkmış bir markadır kendisi. Fiyat olarak biraz yüksek olsa da yabancı bloglarda verilen her kuruşa değdiği yazıyor. Bu Cushion'ı ile bende kesinlikle aynısını düşünüyorum :)

Laneige Cushion 50 faktör güneş koruyucu içeriyor ve gözenek kontrolü yapan bir ürün. Gözeneklere, kırışıklıklara doluşup kötü bir görüntü vermiyor. Maske gibi bir duruşu yok, mat bitişli, cilt sebum üretimini kontrol eden ve yağlı ciltlerin memnun kalarak kullanacağı bir ürün. Benim cildim Yağlı değil, ,bu aralar karmaya dönse de normalde kurudur. Ancak nemlendirici ile destekleyerek beğenerek kullandım aldığımdan beri :)

Kutusunda Ürün haznesi, hazne içinde 1 adet refil, ayrıca bir adette ayrıca 1 adet daha refil var.

Ürünün şekline şemaline gelecek olursak:



Kutumuzu açınca karşımıza ne çıkıyor ola ki? :D 
 

Kutusu çok şık ve cidden çok havalı. Etude House Precious Mineral Any Cushion biraz şirine kaçan bir kutu yapmıştı (yorumunu okumak isterseniz tıklayınız). Ama bu ürün daha klas bir kutuya sahip :) 

Yine aynalı (ki bütün cushionlar aynalı) derli toplu.



Ürünün bulunduğu süngeri Etude House süngeri ile aynı yapıda.

Rengi bizim Naturel bej anlayışımızdan biraz daha açık.
Swach halinde görünümü bu şekilde ancak bildiğiniz üzere el-fırça-diğer sıvı ürünlerde uygulandığı gibi ürünü yayarcasına sürterek uygulamıyoruz. Bunu temsili olarak ekledim ^^
Ürün kendi paketinin içinde çıkan süngeri ile pıt pıt cilde pansuman yapar gibi nazik hareketlerle sürüyoruz.


Şimdi bana aşağıda ki iki resimde ki 7 farkı bulunuz :D

Öncesi
Sonrası

Ürünün muhteşem bir kapatıcılığı var gördüğünüz gibi. Mat ve aydınlık bir bitişe sahip.Yüzümde ki leke ve gözenekleri nasıl kapattığına ben her sürüşümde hayran kalıyorum. Oldukça uzun süre cildimde kalıyor. Sabah sürüyorum akşam biraz bozulma olsa da (eğer elimizi zırt pırt yüzüme götürmemişsem:D) yüzümde kalmaya devam ediyor! Ekstra bir güneş koruyucu kullanmaya gerek duymadım açıkçası bu ürüne diğer BB krem ve Cushionlarımdan daha çok güveniyorum ancak tabi ki yoğun güneş almaya başladığımız günlerde ne olur ne olmaz diye güneş kremini uygulayacağım :) Sürdükten sonra cildinizde yapışıklık hissi olmuyor, ağırlık olmuyor, maske gibi kaba bir görüntü vermiyor ve doğal kendi ten renginizmiş gibi duruyor ve pürüzssüz bir görünt elde etmenizi sağlıyor...
Cushion içeriğinde Laneige Pore Tightening Essence'in "Pore Purifying Complex"i var(gözenek sıkılaştırıcı esansı), gözenekleri sıkılaştırıcı bakım essenceini bu ürünümüze ekleyerek bizi ayrıca mutlu etmek istemiş ^^  Hem kusurlarımı kapatıp hem bakım yapan bir ürün! Bu markanın beyazlatıcı serisini kısmet olur ise alacağım ve deneyeceğim en kısa zamanda :) Oldukça pahalı bir set ama, beyazlamak uğruna lekelerden kurtulmak uğruna ne paralar harcadım ne risklere girdim blogumu takip edenler bilirler :/ Oldukça açılmış olsa da lekelerim, artık tamamen kurtulmak istiyorum!!!
Ürüne tekrar dönecek olursak :p  
Bu ürün yağlı ciltlere kesinlikle tavsiye ederim! Verilen her kuruşa değecek  bir ürün kesinlikle. Kuru ciltlere Laneige'in diğer Cushionlarını önerebilirim (ki yakında bir tane de kuru ciltler için olanını alacağım^^)


Diğer yazımda en kısa süre içerisinde görüşmek üzere kuzişler :) Hoşça kalın mutlu kalın, Sevdiklerinizle kalın!








12 yorum:

  1. senin tanıttığın ürünlere hastayım bu ürüne bayıldım aklıma holikayı sokmuştun ama bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha çok teşekkür ederim canım :) İkisinden birini seç dersen kesinlikle Cushion derim holika holika da güzel ama cushionın uygulaması, kapatıcılığı, renk uyumu, pratikliği çok daha başarılı :) Ben kolay kolay cushionlardan vazgeçebileceğimi sanmıyorum <3

      Sil
  2. paylaşımlarınızı takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  3. Ya bu kore ürünleri sanırım çok çok güzel. Böyle bloglarda görünce bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma! Hepsi birbirinden güzel, ambalajları, içerikleri sonuçları :) Elimden geldiği kadar ürün alıp deniyorum memnun kalmadığım olmadı şimdiye kadar :) Fırsatın olursa dene derim (^.^)

      Sil
  4. Blogumda mimlendin canım ^^ Vakit ayırıp yaparsın inşallah ^^

    http://diaryofmelly.blogspot.com.tr/2015/06/mim-ben-kucukken.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm :) Çok teşekkür ederim aklına ben geldiğim için <3 En kısa zamanda yazacağımm, çok mutlu oldumm :)

      Sil
  5. Ürünü çok beğendim:) yazılarını keyifle okuyorum..emeğine sağlık arkadaşım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şeymacım beğendiğine çok sevindim :) <3 <3

      Sil
  6. Bahçeli nidasiyla bizde niye yok diyorum ㅜㅜ Ben de öğrenci bütçemi zorlayıp alacağım bir cushion ama marka da karar kılamadım henüz . Bu marka ile birlikte Innisfree ve Baniloco ya da gözüm gidiyor ki Skinfood böyle sprey gibi bir ürün çıkarmış onu da merak ediyorum , hepsini deneyebilsem *-*

    YanıtlaSil
  7. Skinfood pompalı cushionı diyosun ama tavsiye etmem hiç kapatıcı değilmiş o. Etude House veya Laneige öneririm cushion olarak denediklerim arasındna :)

    YanıtlaSil