13 Mayıs 2015 Çarşamba

Watsons Radiant & Brightening Moisturizing (Parlaklık veren ve aydınlatan nemlendirici) Yaprak Maske

Herkese Merhabaaaa :)
Bugün kü konuğum Watsons'dan Radiant & Brightening Mroisturizing  yaprak maske. Watsons ve Gratisten aldığım bir kaç maske var ve her kullandığımda sizlerle tecrübelerimi paylaşacağım. Elimde ayrıca bir çok Kore'den getirttiğim yaprak maskeler de var ancak, sizler daha kolay ulaşabileceğiniziçin  önce Watsons ve Gratislerden aldığım  maskeleri tüketip yazayım, daha sonra Kore maskelerimi yine yazmaya devam edeyim dedim :)

Son zamanlar da çılgınlar gibi yaprak maske kullanıyorum :D

Bugün konuğum olan maske, paketinin pembe olmasından dolayı dikkatimi çekmişti, paketine bakarken bi anda sepetime atmış bulundum ^^

Maskemiz cildimizde ki renk tonunu eşitleyeceğini, kızarıklıkları yatıştıracağını, daha sağlıklı, aydınlık ve parlak bir cilde sahip olacağımızı vaadediyor. Yalnız bu maske günlük maske, yani her gün 1 maske kullanmamızı öneriyor. Bazı yabancı bloglarda 6. günden sonra vaadleri yerine getirmeye başladığı yazılmış ancak ben 6 gün deneyecek kadar maske almadım! Denemek için 1 adet aldım, eğer nemlendiricisinden memnun kalırsam daha fazla alırım diye düşündüm.

Maskemizin paketi şöyle:
Koreli bir kızcağzımız takmış  koluna çantasını pembiş pembiş duruyor paketimizin üzerinde :)

Yaprak maskemiz içinden katlı bir şekilde çıkyıor. İçeriğinde ki serum yoğun şekilde maske kağıdının üzerinde hazır ve nazır cildmiz tarafından emilmeyi bekliyor :)

Maskenin yaprağı oldukça kalın ve çok büyük. Yüzüm küçüktür evet... Ama Normal boyutta ki bir yüze de oldukça büyük gelecektir. Yüzüme tam oturtamadım, son şeklini alınacaya kadar bayaaa bi uğraş sarfettim :)

İçeriğinde cilt leke izlerini iyileştirme özelliği olan Arbutin var, ayrıca Vitamin B3 ve bir çok bitki özleri yer alıyormuş!
Ayrıca içeriğinide görebilmeniz için içindekiler kısmını da sizler için ekliyorum...






Pekiiii işe yaradı mı? En azından nemlendiriciliği ne alemdeydi? Bu yazımda bahsettiğim Watsons Camu Camu maskesinde ki gibi bir sonuca mı ulaştım? Memnun kaldım mı?
Azz Sonraa ! :D


Maskeyi 20 dakika cildimde beklettim ve çıkarttım. Kalan serumunu da iyice boyun bölgeme ve yüzüme yedirdim :) 
Sonuç:
Cildimde maske öncesinde belirmiş olan minik birkaç sivilcecik kızarığı vardı minicik minicik. O minicik akne kızarıklıklarının rengini oldukça soldurmuştu. Nemlendiriciliği oldukça başarılıydı. Camu Camu maskesnde ki gibi yapış yapış değildi yüzüm. Hafif bir yapışıklık vardı ama yarım saat gibi bir süre sonra o yapışıklık hissi de gitti yüzümden. Cildim nemlendirici sayesinde oldukça canlı ve parlak görünüyordu. Ancak leke problemini uzun sürede kullansam gidereceğini çok sanmıyorum. Ama elimde ki maskelerin hepsi bitince 7-8 tane almayı ve her gün deneyip sonucu görmeyi istiyorum. Fiyatı 2.3 tl civarındaydı. Performans olarak alınabilecek bir ürün bence. Her ne kadar Korede üretilmiş bir maske olsa da, Kore maskelerinden olan Innisfree ve Etude House yaprak maskelerinden  vazgeçeceğimi sanmıyorum. Özellikle kırışıklıklar için işe yarayan Etude House bu maskenin yazısını okumalısınız :)
Uzun süreli bir deneme yapıp sonucuna göre tekrar Kore yaprak maskeleri siparişi vermeye devam etmeyi  düşünüyorum :)
Bu arada yazıyı maskeyi uyguladığımdan 3 gün sonra yazdım :) Maskenin verdiği nem yaklaşık 2 gün boyunca etki gösterdi. Ben memnun kaldım diyebilirim, en azından hızlı bir nem dengesi sağlayıcısı olarak işe yarıyor.
Yani demem o ki, Koreden ürün getirtemiyorsanız, bu maskeyi önerebilirim yoldaşlar!


Yeni yazımda görüşmek üzere :)
Sevgiyle kalın, sevdiklerinizle kalın!

4 yorum:

  1. Hep es geçiyordum bu maskeyi Kore ürünlerine ayrı bir zaafım var sanırım bu etkilerden sonra şans vermeliyim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Kore ürünlerine takmış durumdayım ev artık bir mağaza dolusu Kore ürünleriyle doldu taştı :)
      Bu maskeye de fiyatına bakınca şans verilmesi iyi olur gibi geliyor ^^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Denediğinizde sizinde yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil