25 Haziran 2015 Perşembe

Mim: Ben Küçükken


Merhablar arkadaşlar bugün diaryofmelly blogun sahibi arkadaşımızın beni “ben küçükken” konusuna mimlemesi vesilesi ile karşınızdayım J
Mellyciğimçok teşekkür ederim bu ilk mim'im olacak sayende :) Çok mut olduğumu yazmak istiyorum öncelikle <3

Gelelim benim minnak hallerime!

Çocukluğum konusunda anneme sorduğumda aldığım yanıt hep “ alevdin, ateştin” olurdu ahaha artık siz tahmin edin ne kadar yaramaz olduğumu J

bbbbbbbbb

Komşu teyzelerin evinde açılmadık çekmece üstüne çıkılmadık masa vitrin kalmazdı J
Çok hızlı hareket eder her şeyi yerli yerinden ederdim ahaha :D İtiraf ediyorum ki çok eğlenceliydi!

bbbbbbbbb

Alınan oyuncaklar ile en fazla 5 dakika oynar daha sonra “bunu nasıl yapmışlar acaba” diyip içini açar parçalarına böler, eğer bebek ise tüm eklemlerinden çıkartır sonra takmaya çalışır ancak başaramayıp bir kenara atardım J


bbbbbbbbb

Sürekli ütü ve fırının içini açar kablolarına bakardım çözerdim sökerdim bağlardım bozuk ise tamir eder, çalışıyor ise bozardım :D
Evde ki tüm prizlere çivi sokmaya çalışırdım çünkü prizlere dokunmamam gerektiği söylenmişti ahah bende de öyle bir inat var ki o prize o çivi girecek arkadaş! Nihayet bir gün çiviyi sokmayı başardım dişlerimin zangırdaması ile bi anda geri çekildim ve “evet buraya dokunmamak gerek” diyip bu hobimden vazgeçtim J


bbbbbbbbb

Kış aylarında yani okul açıkken asla dışarı çıkamazdık, annem okul zamanı dışarı çıkmak yasak derdi, babamın gözlerine çaresizce bakardık ama o da ses çıkarmaz gözlerini bizden kaçırır hadi bakalım ödevlerinize bakın derdi :/ Ödev bittikten sonra kedi misali camdan dışaro oynayan arkadaşlara bakrdık :( Off ne acıydı o bakışlar anlatamam :D

Kar yağdığında bi yarım saat kadar kar topu oynayıp eve girerdik ama yazın okullar kapandığında apartmanın 5 metre karelik beton bahçesinde sabahın 3-4üne kadar oynar arkadaşlarımızla eğlenirdik Bahçe sınırından dışarı çıkmamak şartıyla :D


bbbbbbbbb

Karnelerimizi aldığımızda oyuncakçıya giderdik annem ne istersen al derdi bütün bir yıl beklediğim bu anlarda hep saçma sapan hiçte oynamayacağım şeyler alırdım :D Bir keresinde bütün yıl büyük Fatoş bebeklerden isteyip , yanıp tutuşurken gidip hiçte oynamaktan haz etmediğim barbie bebek almıştım...  ahaha manyak mıyım neyim niye öyle yapıyordum bilmiyorum :D

bbbbbbbbb

Kardeşimi hep kıskanırdım bulduğum fırsatlarda sevmediğimi gösterirdim, yemeğinden etini çalardım ahaha :D Ama ona yaklaşıp zarar veren herkesi de bi güzel döverdim :p 7-8 yaşlarında O benim kardeşim kimse dokunamaaaaauauauaaaz diye bağıra çağıra elimde terlikle kendimden büyük, boy olarak en az 2 katı olan   3 kişilik çeteyi kovalamışlığım var J


Çocukken evde ki oklava ile uzak doğu dövüş tekniklerini denerdim J Elinde çevirir, bazı kılıç hareketleri yaparıdm ki hala yapıyorum ama oklava yerine şemsiye ile :D Evde televizyon filmlerinden öğrendiğim karate hareketlerini yapar, her gün en az 1 saat yumruk çalışırdım :D Hala daha yaparım arada bir :p


bbbbbbbbb

En çok saklanbaç ve yakan top oynamayı severdim. Diğer oyunları pek sevmezdim!  En anlamadığım oyun ise, Aç kapıyı bezirgan başı diye başlayan garip oyun. Abi neydi o öyle ya!  Kabus oyundu benim için, ama hatır gönül kıramaz höf pöf diyerek oynardım. Ha birde kutu kutu pense ne ya :D elmamı kim yerse :D arkadaşım bilmem kim arkasını dönerse ne niye dönüyo yoksa elmayı o mu yiyor :D kabus oyunum 2! :D

bbbbbbbbb

12-13 yaşlarındayken, Kanal 6 vardı o zamanlar "Mahkum Dragon" diye bir film izlemiştim ve ciddi anlamda etkisidne kalmıştım ki hala aklımdan çıkmaz.  O zamanlar internet yoktu :p Ama İnternete kavuştuğumda ilk işim filmi aramak olmuştu ki hala ara ara bakarım nete  ancak bulamadım :/ 

bbbbbbbbb

Çok yaramazdım evet! Ama çok mutluydum :)
Büyüdükten sonra mutluyum diyebileceğimiz anları zor buluyoruz! Yazım biraz uzun oldu gibi, anlatacak daha çok şey var ama tadında bırakayım :)

bbbbbbbbb

Bendeeeee Beautybeybi isimli blog sahibi arkadaşımızı mimliyorum :) Bakalım vakti olurda yazarsa nasıl bir minnaklığı varmış öğrenmiş oluruz bu sayede :)

Çocukluk anılarımızda ki mutlu günlerimizi, büyümüş olsak da aynı tatta aynı hazda hep yaşamamız dileği ile hep çocuk kalsın ruhumuz! :)
Sevgiler <3

2 yorum:

  1. yaaa çok güzel yazmışsın ^^ cidden ele avuca sığmaz bir yaramazmışsın sen hahah ^^ ama o anlar işte güzel anılar bırakıyor, eline sağlık canım ^^

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlımm :) Anılarımı yeniden depreştirip güzel günlerimi yeniden yad etmemi sağladığın için ayrıca öpüyorum gucu gucu <3

      Sil