7 Mart 2014 Cuma

Pure Beauty Multi Function BB Cream- Bulgarian Rose 


            

Merhaba a dostlar, bugün 2. yazım olacak lakin denediğim ürünler ile ilgili memnuniyetlerimi, şikayetlerimi, taleplerimi tarafsızca paylaşmak istediğim için yoğun bir çaba göstermeye başladım.

Bu yazımda Pure Beauty Multi Function BB Cream- Bulgarian Rose ürününün tanıtımını iyi yiönlerini kötü yönlerini resim ve video ile gösterceğim.

Çok memnun olmadığım sürece kulandığım ürünlerin 2.sini almam açıkçası daha iyisini bulabilirmiyim derdi ile her ürün alışımda yenisini denerim ki ilginçtir onca BB Cream kullandım maybelline, garnier, rimmel, nivea, diadermin ve daha birçok BB cream ama hiçbirinden memnun kalmadım, BB Cream benim içim kapatıcılığının yanında yağlandırmamalı yüzü, 15-20 dakika sonra kararmamalı cilti pıtır pıtır pudra sürmüş gibi toplanmamalı yüzümüzde.
Pure beauty asla kararmıyor diyemem yada kalıyor yüzümde uzun süreli diyemem ama en azından diğerleri gibi 10dakika içinde yüzüm koyulaşmıyor, bi anda yarısı var yarısı yok olmuyor, tek problem renk seçeneği yok maalesef. İlkkez bir ürünü 2. defa aldım ve kullanmaya devam ediyorum. Sürüldüğünde cilde hafif ve hoş bir parlaklık veriyor. Sürülüşüde zorlamıyor insanı, cilde kolayca sürülebiliyor. Ben acele işim yok ise fırça ile uyguluyorum, parmaklarım ile uyguladığımda da yine zorlamadan rahatça sürebiliyorsunuz. Kapatıcılığına gelirsek kızarıklıklarımı, güneş lekelerimi  ve sivilce izlerimi rahatlıkla kapatıyor, uzun sürede kalıyor ve sürekli tazelemek zorunda kalmıyorum. Malum en kalıcı fondötenler bile  çok yoğun oluyor kalıcı olsun diye kat kat sürülmüş gibi oluyor ciltte ve belli bir süre sonra yarım yamalak siliniyor ciltte ve güneş lekeleri daha bir koyu görünüyor, sivilce izleri ve kızarıklıklar iyice göze batıyor :(
Ancak bu BB Cream mucizesi ile en azından durumu makyaj ile kurtarabiliyorum ve çok mutluyum.
 Pure Beauty ürünleri yalnızca WATSONS mağazalarında satılıyor. Kullandığım bir kaç ürünü daha var onalrla ilgili de yazacağım ilerleyen dönemlerde :)

Şimdi sıra geldi resimlere. Videoları daha sonra ekleyeceğim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder