7 Mart 2014 Cuma

Pure Beauty Complexion Corrector CC Cream



Yahu arkadaş BB Cream çılgınlığı yeni başlamıştı ki daha sönmeden CC Cream çıktı ( aslında zaten  vardı ama bizler bb creamide seneler sonra duyduğumuz gibi bunuda yeni duyduk :)) CC Cream anlamı Color Correcting yani Renk düzgünleştirme- iyileştirme. Sanmıyorum ki kalıcı etkileri olsun ama en azından makyaj yaparken görünümünü azaltmış yada hiç orda değillermiş gibi hissettirmesi bile güzel :) ki yüzde çok doğal durduğu için fondöten gibi löp löp yapışık durmuyor. (çoook sayıda fondötende kullandım ve hiçbirinden memnun olmadığım için sürekli kıyas yapıyorum)  Öncelikle belirtmek isterim ki CC Cream olarak aldığım ve kullandığım ilk kremdir kendileri :) Lakin kendisini beğenmedim de değil :) BB Creamine zaten hastayım CC Creamide beni etkiledi beni ancak  BB creami kullanmaya devam edeceğimi düşünüyorum. İlerleyen dönemlerde Lioele trouble BB Creamin de tanıtımını yapacağım ama önce pure beauty ürünlerini bitirmek istemekteyim.
Bu arada DD Cream de var pure beautyde henüz yok ama eğer DD Cream alırsam herhangi bir markaya ait onu da mutlaka tanıtacağım:)

Kremin özelliklerine gelince; yumuşak ne katı ne çok sıvı bir kıvamı var sürülmesi yumşak ve zorlamıyor insanı fırça ve parmaklarımla kullanıyorum ama fırça ile kullanmanızı öneririm. İki rengi var ben açık renk tonunu daha çok sevdim (IVORY) Naturel olan bana koyu geldiği için deneme fırsatım olmadı renk olarak tanıtamayacağım ama koyu tenliyseniz kesinlikle önerebilirim. Yüzünüzü karartmıyor, ışıltılı bir görüntüsü var ayrıca highlighter kullanmanıza gerek kalmıyor açıkçası ama tabi tercih meselesi, bana yeterli geliyor ışıltısı. Ayrıca çok koyu denecek kadar esmer değilseniz Ivory rengini kullanabilirsiniz açık tenli olmayı seviyorsanız çünkü kapatıcılığı oldukça başarılı. Bouyun bölgenize de uygularsanız yüzünü ve boyun bölgenizde ki ten rengi açısından çok fazla fark olmaz en azından göze batmaz. Ayrıca bir diğer muhteşemliği 30spf güneş koruyucu özelliği olması. Ben bu BB ve CC Creamlerini gerçekten çok beğendim. Hem kapatıyor hem koruyor hem beyazlatıyor, cilt yenileyici içerikler olduğuda söyleniyor ama bu konuda kesin birşey söylemem  pek mümkün değil, belki uzun süreli kullanımda ufak defek birşeyleri etkiliyordur. Ancak eğer ki cidden etkileri var ise cilt iyileştirme konusunda renk düzensizlikleri için diyebileceğim tek şey "Daha ne olsuuunnnn" olur :) Beklentilerimin en azından %80ini karşılıyor denediğim diğer ürünlerin aksine. Tavsiye ederim :)
Şimdi resimlerimizi ekleyelim videosunu ilerleyen dönemlerde ekleyeceğim sağlıcakla kalın dostlar...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder