28 Temmuz 2015 Salı

Kore Kozmetik Türkiye Sayfasında İndirim!

Merhaba arkadaşlar, bugün size kısa bir indirim haberi vermek istedim. Sürekli alışveriş yaptığım Kore kozmetik ürünleri satan sayfa da elinde bulunan ürünlerde hemen teslim ile indirim kampanyası var. İndirimde benim bu yazımda  bahsettiğim ve çok memnun kalarak kullandığım eyeliner indirimde...
Ben 35 TL ye almıştım şu an 20 TL ye düşmüş fiyatı :D Hemen 2  tane daha kaptım :)
Şu an 1 Gri 3 adet siyah eyeliner kaldı elinde diye biliyorum.




Ayrıca yine hayranı olduğum ve çantamdan asla eksik etmediğim yüz misti olan Innisfree Green tea (Yeşil Çayl özlü)  Yüz misti de 60TL'den 40tl ye düşmüş.
Tonymoly nin tavşan şişeli yüzü ferahlatan yatıştıran nemlendiren yüz misti de yine 60-65 TL'den 40TL'ye düşmüş!
2şer tane varmış elinde. 
Bu mistler yaz kış yüz için hayat kurtarıyor gerçekten. Bu fiyatları kaçırmayın derim :)


Vee dudaları soyulan ve bu dert yüzünden ne ruj sürse pıtıraklı görüntü sıkıntısı yaşayan arkadaşlar için çok başarılı olan ETUDE HOUSE dudak bakım serisinden scrub ürünü de indirimde. 35tl olan fiyatı 20TL'ye düşmüş :)

Bu scrub hafif  ıslak dudağa sürülüp 1-2 dakika masaj yaparak ovalayıp ılık su ile yıkıyorsunuz ve ölü deriden kurtulmuş dudaklara kavuşuyorsunuz. Bende çekilişimde (çekiliş yazısı için tık tık) Innisfree scrub hediye ediyorum bu arada. Her ikiside başarılı ürünlerdir :)



BU KAMPANYA ELİNDE Kİ STOKLAR İLE SINIRLIYMIŞ. 
İlgilenen arkadaşlar www.facebook.com/TRKoreanCosmetic sayfasından özel mesaj atarak sipariş verebilirler :)

Sevgilerle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder