23 Temmuz 2015 Perşembe

Alix Avien Anti-Aging Foundation with Hyaluronic Acid Ürün incelemesi

Uzunca bir süreden sonra merhabaaaaaa!
Son zamanlarda ciddi anlamda çok yoğun olmam sebebi ile blog ve instagram ile pek ilgilenemedim ama elimden geldiği kadar sizlere ürünler hakkında yazmaya devam edeceğim ^^
Bu defa konuğum Kore'ye ait bir marka değil :) Türkiye de satılan rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün.
Açıkçası ben uzun süre önce fondoten kullanmayı bıraktım. Neredeyse 5 yıl oluyor. Ama arada bir alıp denediğim acaba bu nasılmış ki diye atladığım ürünler olmuyor değil... Bu fondoteni de bronzlaştığım için, elimde ki bb kremlerim ve cushionlarım açık renk kaldığı için geçici bir süreliğine denemek için aldım. Aslında 2 adet fondoten aldım diğerini de tez zamanda yazacağım :) Bu fondotenden başlama sebebim, bir kaç sene öncesinde yazıları yazılmış bir ürün olmasına rağmen, anti aging özelliği olan, hyaluronic acid içeren bir ürün olması ve benim bir kaç günlük kullanımımla en azından beklentilerimi karşılayıp karşılamadığını tekrar yazmak istemem. Maalesef bazı bloggerlar sponsor bulup bedava ürün alayım derdine önüne çıkan her ürünü övüyor ve bu övgüler yüzünden onca araştırma yapıp aldığımız ürünler elimizde kalıyor!
Bu nedenle yorumlanmış dahi olsa satın alıp durumu kendim görmeyi (her ürün içi olmasa da) seviyorum :)
Hadi bakalım ürünümüzü anlatmaya başlayayım :)




Ürün görseli
Pompalı bir ürün,istediğiniz kadar ürünü alıp kullanabilirsiniz,  ürünün olduğu haznesi cam ve 30ml
.

İçindekiler
Aqua, Cylopentasiloxane,
 Titanium Dioxide,
Disiloxane,
Dimethicone,
 PEG-10 Dimethicone,
Cyclomethicone,
Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer,
 Disteardimonium Hectorite,
Polyglyceryl-4 lsostearate,
Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone,
 Hexyl Laurate,
Trimethylsiloxysilicate,
 Isodecly Neopentanoate,
Propanediol,
 Vitis Vinifera (Grape Juice-Üsüm Suyu),
 Propylene Carbonate,
Sodium Hyaluronate,
 Dimethyl Isosorbide,
 Sodium Chloride,
Phenoxyethanol,
 Ethylhexylglycerin,
 Tsuga Canadensis Leaf Extract (Çam yaprağı özü),
 Butylene Glycol (+/- CI77491, CI77492, CI77499)
Bu içeriklerden herhangi birine alerjiniz var ise kullanmamanız için içindekileri özellikle el ile yazdım,  google aramalarınızda daha rahat ulaşabilmeniz için :)

Vaadler
  • Mükemmel kapatıcılık, sağlıklı ışıltılı, pürüzsüz ve ipeksi etki,
  • Hyaluronic Acid, nemi cilde hapseder ve nemin cilt yüzeyinde kalmasını sağlar,
  • İçeriğinde ki üzüm ekstresi cildi yeniler ve yeniden yapılandırır,
  • İçeriğinde ki yumuşak dokulu pigmentler sayesinde cildinize kolayca uyglanır,
  • Çam yaprağı (Tsuga Canadensis Leaf Extract) özü güüneş ışınlarının neden olduğu yaşlanmalara karşı cildi korur,
  • Üzüm suyu (Vitis Vinifera)özü cildin gençliğini korumasına, kırışıklıkların azalmasına yardımcı olur,
  • Yağlı ve yapışkan his bırakmayan özel formülü cildinizin nefes almasını sağlar.


demişler :)

Fondoten yapısı

Ürünü ilk bir kaç pompada sıvı geliyor oldukça. Hepsimi öyle bende mi öyle oldu bilmiyorum. Bir kaç kez salladım acaba bu sıvılık karışırmı diye, ardından daha yoğun bir kıvam ile pompadan gelmeye başladı.  . Yarı likit bir yapısı var. Sürünce çok hafif bir yağlı olduğunu belli eden görüntüsü var ama belli bir süre sonra yarı mat hale geliyor. Yağlı ciltler için pudra ile kullanılması önerilmiş bazı bloglarda. Benim cildim kuru olduğu için herhangi bir ürün kullanmadan (güneş kremi sonrası) doğrudan cildime uyguladım. Kore kozmetik cushionlarımın süngerini kullanarak uyguluyorum. Bu Smart Cushion süngerler gerçekten fondoten ve bb kremleri çok güzel dağıtıyor cildime. Pressleyerek uyguluyorum anlayacağınız :)

Uygulamadan hemen sonrası

Cushion kullanıp press yöntemi ile uyguladığımda kapatıcılığı gayet iyii malum lekelerimi tam anlamıyla kapatmasada çok göze çarpmayacak şekilde kapatma söz konusu, ama el ile veya fırça ile dağıtarak sürdüğünüzde kapatıcılığı orta düzeyde oluyor.
Anti-aging etkisini kısa süreli kullanmış olmamdan dolayı görmedim, ancak yapışkan ve yağı bir his bırakmıyor gerçekten. Vaadedilen cildin nefes alması ve onarması kısmı bana pek inandırıcı gelmedi nedense :S



 Ben Watsons'dan 1 alana 1 bedava kampanyası olduğu için  405 ve 406 numarasını aldım. Fiyatı 35 TL. 
Kırışıklıklara doluşma gibi bir sorunda yaşamıyorsunuz...
Yüzünüzde maske varmış gibi durmuyor...

Aldığım numaralar sarı alt tonlu ve koyu tonları olduğundan ilk sürüldüğünde ki 1 saat kadar bronzlaşmış tenime gayet uygun oldu renk olarak... Bronzlaştım evet ama simsiyahta olmadım :) Neden böyle dediğimi merak ediyorsanız hemen açıklayacağım :)


Maaleseeeef! Bu üründe kararıyor,Oksitleniyor yani! 1-2 ton kadar olduğu tondan koyu bir hale geliyor :(

Ürün uygulandıktan 15 dk sonra
Bir üstteki resimin 15 dakika sonra ki fotoğrafı bu. Işıltı gidiyor ve tamamen olmasa da oldukça matlaşıyor. Gördüğünüz üzere 15 dakikada ki kararması böyle, hadi bu ton bronzlaşmış tenime biraz uyuyor ancak  1 saat sonra daha da kararıyor ve cildim bronzluğu geçip siyahlanmış gibi duruyor :( Açık tonu bile olsa kararacağı için açık tonlarını da ben şahsen kullanmayı düşünmüyorum...

 Üzüm suyu içeriği var tamam, hyaluronic acid var tamam ama bu kararması olmasaydı eğer biraz da ı olabilirdi! Allahtan tenim zaten karardığı için ses çıkarmayıp, arada bir kullanacak ve koyu ton bb cushiolarımın Kore'den gelmesini bekliyoum.

 Ancak bronzlaştıysanız veya koyu tenli iseniz, kararması işinize geliyorsa ve bu içeriklere sahip  bu fiyata uygun ürün bulamam diyorsanız tam size göre :)  Ancak fiyat olarak biraz pahalı da olsa bir sonra ki yazımda size anlatacağım Loreal Infallible Stay Fresh Foundation 24H fondoten alıp kullanmanızı öneririm. Neden derseniz yeni yazımda buluşalım :)

Görüşmek üzere pericikler hoşçakalın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder