14 Mart 2015 Cumartesi

Maybelline AffiniMat Perfecting Mattifying Fondoten No: 02 Light Porcelain

Eveeet yine bir fondoten ile karşınızdayım güzel okurlar :)

Bugün Maybelline AffiniMat Fondoten ile olan deneyimimi sizlerle paylaşacağım, bakalım nasıl bir ürün, vaadleri yerine getiriyor mu?, Almaya değer mi? nedir ne değildir objektif olarak yine ele alacağım sizler için :)

Yağlı karma citler için olan bir ürün. Kuru ciltliyim ancak yine de denemek için almıştım bu fondöteni, nemlendirici vs ile birlikte kullanılabilir mi napar ne eder görmek istemiştim :) Gördüm şimdi sıra sizlere anlatmaya geldi :)

Ürün şişesine bakalım bakalım nasılmış :)


Ürün 30 ml. 
Cildimize uyum sağlayacağıi ton farklılıklarını ve kusurlarını gizlemeyi vadediyor. Ayrıca adından da anlaşılacağı üzere, parlamayan mat bir bitişe sahip ten makyajına sahip olacağımızı söylüyor...
17 spf güneş koruyucu var, bence çok yeterli değil ama hiç yoktan iyidir :) Yine de en az 30 spf güneş koruyucu kullanmak lazım kış mevsimi bile olsa :)


Bir de fondotenimizin kıvamına bakalım.

Valla kıvamı oldukça sıvı, ayran gibi desem yeridir :D Su çok cıvık kalır tanımlamak için ayran kıvamına benzettim ben haha :D Neyse,
Sürülüşü cidden çok kolay, fırça sünger el hangisini isterseniz rahatlıkla cildinize sürebilirsiniz. 

Gelelim vaadedilenlerin durumuna...


Bu elime sürdükten hemen sonra çekilmiş bir fotoğraf. Hafif parlak bir görüntüsü var. Ancak bu görüntüye aldanmayın:) 1 dakika bile sürmeden fondoten hemen kuruyor ve matlaşıyor!  Gerçekten cildinizle bütünleşiyor...  Kapatıcılığı oldukça başarılı gördüğünüz gibi... Ne kendi cilt tonum ne de damarlarım görünmüyor. 


Bu fotoğraflar yaklaşık 20 dakika sonra çekildi. Hem yakından hem uzaktan çektim nasıl durduğunu daha iyi görebilmeniz için :) Matlaşmanın vermiş olduğu etki ile rengi ilk sürüldüğü gibi çok açık bir renk olmuyor. Cildimin rengi ile tamamen bütünleşti, bu etkisini yaklaşık 5 saat kadar denedim. Ufak defet rütuşlar gerekebiliyor arada ancak, cildinizde fazla problem yoksa gerek duymayabilirsiniz. Yağlanma yapmıyor, kırışıklıklara-gözeneklere dolmuyor.  Kuru ciltli olup mat bitiş sevenler, fondoteni sürmeden önce altına boooolca nemlendirici sürerse kullanabilir. Üstüne pudra geçmenize gerek bile kalmıyor. Ürünü ben oldukça beğendim. Fiyatına göre oldukça başarılı bir ürün.
Fiyatı 15-20 tl arasında değişen bir ürün... NYC fondotene (yazısı burada) vereceğiniz paraya acırım ancak aynı fiyata bu fondoten en azından beklentilerinizi yeterince karşılayacaktır diye düşünüyorum. Nacizane fikrim bu yönde :)

Ama yine de beni BB Kremlerimden vazgeçirebilecek bir ürün değil maalesef. Aslında elimde alıp kullanmadığım 1-2 kere denediğim çok sayıda fondoten var... Bu fondotenleri ne yapsam bilemedim, Blog satışı yapsam zaten 15 tl olan bir fondoteni 5 tlye satıp bide kargo parası vermek çok mantıklı gelmiyor... E bir kere de olsa kullanılmış ürünle çekiliş yapmakta çok hoş olmaz :) Çöpede gitsin istemiyorum :(  Ne yapayım ben bu kullanmadığım fondotenleri sevgili arkadaşlar bir akıl verin bana :)  Bu sorum ile ilgili yorumlarınızı beklemekteyim...

Şimdilik bu kadar yeni bir ürün ile birlikte en kısa zamanda görüşmek üzere sevgiler :)







6 yorum:

  1. Slm, sizi blog keşif etkinliğinde buldum. Ben de bloğuma ve çekilişime beklerim. Katılırsanız çok sevinirim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Teşekkür ederimm bende hemen sizi takibe alıyorum çekilişinize de katılıyorum :)

      Sil
  2. merhaba bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil
  3. merhabalarr ben de bu fondöteni alacağım çok aşırı beyazim mavi gozluyum tenimle uyumlu olmasıni istiyorum 09 opal mi kullanmaliyim yoksa 14 cream beige mi ya da siz ne önerirsiniz? Bloglarda beklediginizden daha açık oluyor rengi kapatmiyor cildinizi şeklinde yorum yapmislar soguk pembe alt tonlu biriyim karar veremedim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, canım cildinde çok leke vs gibikapatılması gereken bir sorun yok ise ve çok açık ten rengine sahipsen en açık rengini al. Öncelikle ürün sürüldüğünden daha açık renk görünmüyor çok hafif 1 ton kadar kararıuor ve şeffaflaşıyor gibi. Yani kapatıcılık konusunda pek birşey bekleme derim. Revlon çok daha işine yarar bence. Biraz pahalı ama indirim denk gelirse varsa yakınlarında Watsons takip edip alabilirsin.

      Sil