1 Mart 2015 Pazar

Max Factor Lasting Performance Fondoten no: 101 Ivory Beige ürün incelemesi

Bugün blogumun konuklarından biri Max Factor Lasting Performance Fondoten olacak. Biri diyorum çünkü elimden geldiği kadar vakit ayırıp yazamadığım ürünler hakkında yazılarımı paylaşmaya çalışacağım bugün :) 


Bu üründe kendi online sitesinden kontrol ettiğimde 6 adet renk seçeneği var.

Ürün görseli
Uzun süren fondoten arayışımda aldığım bir üründür kendisi. BB Kremi kullanmasam kesinlikle kullancağım fondotenler listesinde 1 numaralı ürün!
1 numara olmasının en büyük sebebi oksitlenmemesi yani kararmaması. Cildimde yoğun koyu lekeler vardı çok şükür artık o lekeler yok :) (lekelerimden kurtulmamı sağlayan  TCA Peeling yazımı okumak isterseniz part1 ilk 3 gün için tık tık , part 2 sonuç için tık tık)
Bu lekelerimi hem saklamak hemde açık ten renkli görünmek için denemediğim fondoten kalmamıştı. High end markalardan dahi paraya kıyıp denediğim ürünler olmuştu ancak sonuç hayal kırıklığıydı maalesef ki :/ Kore'den aldığım BB Kremim bitmişti ve gümrük yasası yüzünden alamadığım bir dönemde ( neyse ki artık bu sayfa sayesinde korkmadan BB Kremlerimi ve diğer Kore menşeili ürünleri alabiliyorum)  Watsons mağazasında bu ürünü şöyle bir deneyim "e alayım bunu da deneyeyim ne kaybederim ki, en fazla makyaj sepetinde bir fondoten daha işe yaramayanlar arasında bekler" diyip almıştım. 
O dönem benim kurtarıcım olmuştu bu fondoten!

Ürünü denediğim sırada ki rengi ne ise, sürdükten sonra da aynı, ne koyu ne açık... Beni hayal kırıklığına uğratmayan bir ürün :)

Ürün sıvı yada katı kremsi bir yapıda değil. Yoğun ancak hafif bir likit yapısı var. Sürerken zorlanmıyorsunuz, Beni ilk etkileyen  özelliği yapısı ve yoğunluğuydu, 2 damla ürün benim tüm yüzüme yetiyor. Ürünü çok sürmemeye dikkat etmek gerekiyor, eğer fazla ürün sürmeye çalışırsanız kıvamı nedeni ile cildinizde maske gibi kaba bir görüntü oluşmasına sebep olabilirsiniz.

Kapatıcılığı gerçekten çok başarılı! Lekelerimi tamamen kapatıyor, cilt tonumu eşit gösteriyor ve doğal bir görüntü elde etmemi sağlıyor. Ne cansız mat bir görüntü nede yüzünüze yağ sürmüş gibi parıltı veriyor. İkisinin arasında dengeli ve doğal bir bitiş elde etmenizi sağlıyor bu fondoten.

Sol taraf ürünün uygulanmış halinden hemen sonrası.( sağ üst tarafta ki beni, uygulama sonrası nasıl kapattığını aşağı da ki resimlerde görebilirsiniz)

Bu fotoğrafta sağ taraf uygulanmış hali, ve aradan yaklaşık 30 dk geçmiş hali.

Bu fotoğrafta yaklaşık 2 saat sonra çekildi. Çok hafif bir koyulaşma var ancak ciddi bir problem teşkil etmiyor.


Kapatıcılığnı daha iyi anlayabilmek için resimlere baktığınızda, elimin üstünde sağ tarafta ki ben, ve damarlarımı tamamen kapattığını farketmişsinizdir :) 

Kalıcılığı gayet başarılı, ancak gün boyu değil maalesef.  4-5 saat kadar bozulmadan, tazeleme gereksinimi duymadan cildinizde kalıyor, bu süreç sonrasında üzerinden geçmek gerekiyor yoksa (eğer cildinizde benim gibi saklamak istediğiniz lekeler var ise) cildinizin problemli bölgeleri yavaş yavaş belirmeye, ciltteki renk bozuklukları fondoteninde sağda solda kaybolması-varolması sebebi ile iyice belirginleşiyor. Zaten artık reklamlarda yada bloglarda ki "gün boyu bozulmayan bir fondoten" yorumuna pek inanamıyorum. Bu inancımı kaybetmek için yeterince deneyim elde ettim :/
Ancak bir kaç dokunuşla bu sorunu rahatlıkla çözebileceğiniz bir fondoten.

Cilde tamamen oturuyor, oraya buraya bulaşmıyor! Ancak cildin biraz nefes almasını engelliyor e o da kalıcılığın sağlanması için kullanılan içerik sebebi ile ürünün cilde tamamen yapışıp kalmasından kaynaklanıyor. O kadar kusur kadı kızında da var derler  :) 
Ürün parfümsüz deniyor ancak içeriğinden kullanılan birşeylerden olsa gerek  ben hafif bir koku alıyorum. Benden başka bu kokuyu hisseden var mı bilemiyorum :)

Cildinizde ki kırışık bölgelere doluşmuyor. Bu özelliği de yine beni benden alıyor desem yeridir :)

Fiyatı 50-60 TL aralığında. Kendi sitesinden dilerseniz bilgilerinizi bırakıyorsunuz, temsilcisi sizi arayıp siparişinizi alarak satın almanızı, ya da güvenle satın alabileceğiniz yerleri önerebiliyor! Çevrenizde watsons, gratis yada kolayca ulaşabileceğiniz kozmetik dükkanı yok ise kendi sitesinden güvenle edinebilirsiniz :)

Max Factor online sitesine gitmek için tık tık...

Yeni yazımda görüşmek üzere :)






1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html#comment-form

    YanıtlaSil