23 Eylül 2014 Salı

H&M-Flormar-Gratis Alışverişim

Ben bu yazıyı hazırlayıp taslaklarda unutmuşum :) Aldıklarımı 1 aydır kullanıyorum zaten :) Renkleri uygulayıp resim eklememişim onları da ekleyip sizinle paylaşıyorum hemen :)

Kullandığım Highlighter dan pek memnun değildim AVMde önce , şöylesine bir H&M'e uğradım, uğradığıma da değidi ki hoş bir highlighter buldum fiyatıda çok iyi 10TL, dayanamayıp:) Nudes kahve tonlarından oluşan çok hoş bir far paleti aldım yine 10TL. Ayak için tırnak makası törpü ve parmak ayırmak için aparat olan birde set(7tl) ve giyisilerim üzerinde oluşan tüyleri rahatça zahmetsize toplayan tüy toplayıcı aparat aldım. Ardından bir blogda okuduğum ve dikkatimi çeken Flormar  Mascara Primer'a göz atmak için Flormar mağazasına uğradım ve Mascara Bazını indirimde yakalayarak 19 TL'ye aldım. Yanında sararan tırnakları beyazlatmak için oje ve tırnak besleyici aseton ve nail art için fırça seti (12TL)aldım. Derken birde Gratise uğrayayım dedim, pamuk, mavili bir far paleti ve mavi WetNWild eyeliner aldım.

H&M 
Nudes far paletini ve highlighterını fiyatına göre gayet başarılı buldum. Fiyatları 9.95tl her ikisininde. 
Ayrıca ayak bakım seti aldım :) Ve vazgeçilmez ürünüm yapışkan rulooo :) Kedicikler beslediğim zamandan kalan bir alışkanlık oldu bu ruolarım. Özellikle siyah renk olan giyisilerimde ki tüy vb şeylerden çok hoşlanmadığım için temizliğinde kullandığım muhteşem üründür bu rulolar :)



Far paletim ve Highlighter'ım

Koyudan açığa doğru paletteki renkler bu şekilde. Gözlerimde de aynı renklerde görünüyor ve  uzun süre kalıcılığını koruyor. Sürüşü kolay bir ürün. 1 aydır günlük mayajımda (koyu renkleri çok yoğun olmadan hafif şekilde uygulayarak) kullandığım ve memnun kaldığım farlarım oldular :)

Highlighter tonu da yine elimin üzerine uygulayarak göstermek istedim. Ürün bronzer renkte highlighter gibi görünse de çok koyu renkte değil. Sürdüğünüzde hoş bir parıltı veriyor cildinize. Bu ürünü de severek ve beğenerek kullanıyorum. 

Flormar Crazy Look Mascara Primer, Tırnak Beyazlatıcı oje, Besleyici Aseton
Maskara primerına aşık oldum desem yeridir. Kesinlikle kirpiklerinizi daha dolgun ve daha uzun gösteriyor. Hele ki 2. katı uyguladığınızda takma kirpikler kadar uzun ve dolgun gösteriyor gözlerinizi. Makyaj videomda uygulamaları olarak göstermiştim. İzlemek istersen buyrun!
Asetonun çok anlatılacak bir yönü yok açıkçası, diğer astonlar ile aynı. Satış temsilcisi arkadaşın dediğine göre tırnağa zarar vermiyor ve tırnak renginin koyulaşmaması için etkiliymiş. Ben pek bir fark görmedim tırnaklarımda :)
Oje ise yine tırnakların sararmaması için tırnağa oje sürmeden önce bir kat sürülüp ardından oje uygulamasının yapılması gerektiğini ilettiği Whitener'mış :) Yine pek tırnağıma etkisini görmedim ama tek başına sürdüğümde gayet hoş bir rengi var :) Baz olmaktan ziyade başlı başına oje olarak kullanmayı tercih ettiğim bir ürün oldu :)
Nail Art Fırça Setim
Bu fırçalardan çok memnun kalmadım açıkçası ama su da ebru oje deseni yaparken bir iki tanesini kullanıyorum. Ama 12tl gibi bir fiyatı haketmediğini söyleyebilirim...



Gratis-Mavi City Color 4lü far ve WetNWild Blue eyeliner
Bu far ve eyeliner öylesine Gratis mağazasında gezinirken denk geldiğim ve renkleri hoşuma gittiği için ve fiyatları da fazla olmadığından denemek için aldığım iki ürün. 
Açık enkleri palette ki gibi görünmüyor sürüldüğünde ancak siyah ve lacivert olan tonlar göze uygulandığında resimde olduğu kadar açık palette olduğu kadar çok koyu da durmuyor. Ama fiyatına bakarsak (6-7tl civarıydı)yine de fena sayılmaz bir ürün :)


Bu da eyelinerımız :) Rengi çok hoş kalın şekilde uyguladığınızda kalıcı far gibi kullanabiliyorsunuz. Ben şimdilik 3-4 kez kalın olarak far gibi uyguladım. Eyeliner olarak siyah dışında renk kullanmadığım için, ilk uyguladığımda gözlerim çok boşmuş gibi geldiğinden dağıtıp kalınlaştırdım ve daha hoş göründüğünü düşündüğüm için o şekilde kullanmaya devam ettim. 

Şimdilik bu ürünlerimizde bu kadar. Bu alışverişimden  H&M far paletini ve Highlighterı, Flormar Maskara Primerı (primer özellikle şiddettlleee) tavsiye edebileceğim 3 ürün üründür. 

Kuullandığım rujlarımı yazmaya başladım, bakalım eğer yine taslaklarda unutmaz isem yakında sizlerle paylaşacağım :)
Hoşçakalın şimdilik...

In english is coming :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder