29 Kasım 2015 Pazar

Favori Maskaram Maybelline TheColossal Go Extreme Volume Express (6 blogger, 6 favori ürün)

Merhabalar  sevdiceklerim <3 Bir süredir birbirinden tatlı 5  blogger arkadaş ile sohbet etmekteyiz. Derken hepimizin  favori ürünleri hakkında  yazalım fikri çıktı ortaya! Ki  iyi de oldu :) Pek severim  böyle etkinlikleri, konuk blogger  yazılarını  vs... Farklı yapılarda olan kirpilerimiz, ciltlerimiz, makyaj tarzlarımız vs düşünecek olursak, favaori yazılarımızın sizler için harika  kaynaklar olabileceğini düşündük ve çıktık bu yola :) 
Blogger arkadaşların yazdığı favori ürünleri ile ilgili blog adreslerini, kolayca ulaşabilmeniz için her yazı sonunda ekleyeceğiz. Toplamda 6 adet favori blog yazısı okuyabileceksiniz  :)


Hadi bakalım ilk favori konuğumuz, Maskara <3


 Hevesle başlıyorum  yazıma efenim.


Benim kirpiklerim orta yoğunlukta, ne çok seyrek ne de gür. Uzunlukta aynı şekilde orta düzeyde. Her bayan gibi kirpiklerimin uzun ve kıvrık olmasını istemekteyim :) Ancak kirpik maşası kullanmadan bunu elde edeceğim rimel arayışındayım her daim :) Daha iyi olduğuna karar vereceğim bir ürünle karşılaşana kadar şu an favorim bu maskara. 


Ürün görselimiz  aşağıda


Maskara kıvamı oldukça yoğun, rengide kömür karası. (mm en sevdiğimden :p)
Uzun ve gür kirpikleriniz var ise tek kat yeter size.
Kirpi yoğunluğunuz orta ve seyrek ise 2. kat ile muhteşem görüneceğini düşünüyorum :)



Bu da fırçası


Fırçası yoğun kıl içerikli, ortası  dolgun uçlara doğru incelen, bombeli bir yapısı var.Uca doğru incelmesine rağmen göz pinarlarina uygulamak biraz zor oluyor (Ucu biraz daha incelirse tadından yenmez olacak) ama diğer özellikleri bu kusurunu kapatıyor  benim için :) Bol ve biraz kalınca kıl yapısı var. Kirpiklerinizi ayırarak daha yoğun ve hacimli görünmesini sağlıyor bu fırça yapısı, 





Kirpiklerimde, toparlaklanma, ama vb rahatsız edici herhangi  bir sorun yaşamadım.  Bu benim 3. Kez alıp kullanışım. Yaz sıcağına, terlemeye, ağlamaya (alerjik polen kedi vb..) durumlara rağmen şu ana kadar aktığını, veya giyinirken vs herhangi bi yere bulaştığına şahit olmadım. Sabah 8:30 civarında sürüp akşam 21:00-22:00 arası makyajımı temizliyorum o ana kadar herhangi bir akma kokma bulaşma sorunum olmadı :)
Su ile temizlemesi pek kolay olmuyor. (Özellikle 2 kat sürmüşseniz) Ancak göz makyajı temizleme ürünleri ile rahatlıkla çıkarılıyor kirpiklerden. 

15-20TL civarı bir fiyatı vardı. Ben fiyat-performans açısından bakınca tatmin edici düzeyde olduğunu düşünüyorum.

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Kore Kozmetik harici tek favori ürünümdür kendisi :D

Favori Maskara yazılarını yazmış olan diğer blogger arkadaşlarımın yazılarını okumadan geçmeyin derim:) 




Sevgiler efenim <3

11 yorum:

  1. Bu maskarada harikaymış :)

    YanıtlaSil
  2. ay geçen gratis indiriminde çok hastaydım, annemi gönderdim temsilen^^ elinde de 3-4 rimel adının olduğu listeyi tutuşturdum, hiç birini bulamamış. çalışanların tavsiyesi üstüne de bundan almış. memnuniyetsizce surat yaptım ben bunu istememiştim diye hahahha
    haksızlık etmişim anacığıma. senin önerilerine çok güveniyorum demek ki bu da güzel. hemen bu hafta deniyorum ozamaaaan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm umarım sende beğenirsin, ben pek beğenerek kullanıyorum. Anneciğinin ellerinden öperim o gratislere watsonslara gidip rimelleri alan :) Kullandıktan sonra bana da beğenip beğenmediğini yaz çok meraklandım :) <3 :* :>3

      Sil
  3. Bu maskara benimde favorilerimin içerisinde.Yazımda var hatta, verdiği ekstra siyahlık ve tek katta bile verdiği uzunluk harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde gönlümün birincisi şu anda :) Ama denemek istediğim uzunca bir liste oluştu diğer arkadaşların kullandıklarınıda görünce :D

      Sil
  4. Denemeyi istedigim bir rimeldi simdi daha çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim gerçekten çok beğenerek kullanıyorum ama yenileri denemenin zamanı gelmiş sanrım. Bütün yaızlar birbirinden güzel <3

      Sil
  5. Resmen bütün rimelleri alma istegi uyandirdiniz kizlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha aynen bende senin durumundayım :D Biter bitmez y listedekileri enemeye başlayacağım <3

      Sil