20 Ağustos 2015 Perşembe

Innisfree Canola Honey - Kuru ciltler için Canola Bal özlü Set

Merhabalaar güzel dotlarım :)

Bugün yine Kore Kozmetik markası ile ilgili yazacağım. Asla vazgeçemeyeceğim bir set yazısı ile karşınızdayım. Benim bu kupkuru ama sivilcelenmeye yağlanmaya da pek hevesli iflah olmaz cildime şu ana kadar yaramış olan bu muhteşem seriyi tanıtıp yazmazsam içim rahat etmez dedim ve 2 haftadır düzenli kullandığım bu minik seti yazmaya karar verdim <3


Kore markası olan Innisfree, ürün içeriklerinde hayvansal ürünler barındırmıyor, Bağlı olduğu şirket olan Amorpacific'e   mail atıp Cruelty Free (Hayvanlar üzerinde test) olup olmadıklarını sordum, verdikleri cevapta, 01.05.2013 tarihi itibari ile hayvanlar üzerinde test yapmayı ve hayvansal içerikler kullanmaya son verdiklerilerini yazmışlar. Bu cevaba çok sevindim. Amor Pacific ürünlerini hayvansever dostlarımızda içleri rahat şekilde kullanabilecekler ve içeriği konusunda da güvenebileceğiz :)

Ayrıca ürün içeriklerinde yoğun bitkisel özler bulunmakta. Çeşit çeşit bitkilere özel setleri de mevcut, kuru cilt, yağlı cilt, siyah nokta sorunu ve gözenek zorunu olan cilt vb sorunlara yönelik onlarca ürün çeşidi var.


Bugün anlatacağım set Canola Honey (Kanola bitkisi Baln) özü ile yapılmış olan Serum, Jel mist ve Kremi.

Bu setin urunleri icerigi sayesinde cildi besliyor, nemlendiriyor, onariyor, canlandiriyor!

Günlük rutin cilt bakımında Korelilerin ürün listesi oldukça uzun :D

Ben tam boylar arasımulison da aldım ama sizler o kadar uğraşırmısınız bilemediğimden klasik Türk versiyonuna göre rutini yazayım :p

*Cilt temizliği

*Tonik

*Serum

*Mist(bu sette serum-mist-krem sıralamasından dolayı serum sonrası yazdım)

*Göz Kremi

*Yüz Kremi


Gelelim minik sete,,,


Canola Honey Serum


Bende ki minik boy

Tam boy 50ml





Serum Orjinal Bouyu 50ml


Temizlenmiş ve toniklenmiş cilde serumu uyguluyoruz.

Serum yapısı çok yumuşak ama krem gibi de değil ama likit bi yapıda da değil tam olarak. Tam boy ürünü pompalı bir ürün, yani hijyen açısından herhangi bir sorun yok.

İçeriğinde Jeju adasındand özel olarak yetişen Canola Honey var. Bu içerik cildi yağ barındırmadan nemlendirmeye, canlandırmaya, gün boyu cildin nemli parlak ve canlı kalmasını sağlıyor. Ben akşam cilt bakım rutinim olarak uyguluyorum. Sabah kalktığımda cildim yumuşacık oluyor ve akşama kadar da o nemi cildimde tutuyor.  Havalar fazla sıcak ve nemli olduğundan gündüz ayrıca bir nemlendirici kullanmıyorum bana bu setteki ürünler tüm gün için yetiyor. Sadece güneş Koruyucu ve gerekirse Innisfree green eta mineral Yüz mist i kullanıyorum gün içerisinde.


Resimde gördüğünüz gibi parlak ve canlı duruyor cilt. Dokunduğunuzda cildiniz kadife ile kaplanmış gibi yumuşacık oluyor.


Canola Honey Jelly Mist


Bende ki minik boy
 
Serum Tam Boy 80ml






Serum sonrası uyguluyorum. Yağ gibi bir kıvamı var ama yağlı bir içeriği yok. Benim normal günlük kullandığım yğz spreyimde olduğu gibi su formunda değil. Jel-Yağ kıvamında. Serumdan sonra sürdüğümde cildim resmen yımış yımışş oluyor iyice. Kuruluğundan bed soyuluşundan eser kalmıyor. Matlığı cansızlığı gidiyor resmen canlılık ile parlıyorum. Mist çok gerekli mi değil mi bilemiyorum ama bu tür ürünlerde tüm seriyi kullanmak, alacağımız olumlu etkileri-sonuçları daha net elde etmemizi sağlıyor gibi geliyor bana :)


Canola Honey Krem



Mini boy



Tam boy 50ml






Krem Tam boy 50ml


Kremi bildiğiniz krem kıvamında öyle bi atraksiyon kıvamı yok :p

Sürdüğünüz ilk anda hafif o nemlendiricilerin verdiği yapışık his oluyor ama 5 dakikaya kadar o his geçiyor. Cilt serum, mist krem derken hepsini bi güzel emiyor zaten :D Geriye sadece kadifemsi, pürüzsüz, neme doymuş bir cilt kalıyor.



Ortalama 10 dakika sonra tüm ürünlerin uygulanmış olduğu elimin üstü  <3

Ben tüm kuru ciltlere bu ürünü kesinlikle öneririm! Cildime bu kadar iyi gelen başka bir set hiç kullanmadım.


Bu set sayesinde çenemde en az 7-8 aydır yara haline gelmiş, kararmış, sertleşmiş dev sivilce bile iyileşti. Ayrı ayrı kullansam da aynı etki gösterir miydi bilemiyorum ama set olarak hayran kaldım!


Bu da çenemde ki sivilcenin daha önceki resimlerden fotoğrafı ve sonrası fotoğrafı :)








Fotolar aynı telefon ile çekildi, ikisinde de makyaj yok ışık farkı var sadece, herhangi bir blur, veya oynama yok iki fotoğrafta da. Kalite biraz kötü ama yine de arada ki fark anlaşılıyor.Üstte ki foto Temmuz ayına ait ama o gördüğünüz çirkin yara geçen sene kasım ayındanberi çenemdeydi :(  Altta ki fotoda çok silik bir iz kalmış görünüyor zaten. İnşallah ürünler geldiğinde ondan da kurtulurum :)



Innisfree Canol Honey seti veya tek olarak almak isterseniz  Kore kozmetik türkiye sayfasından mesaj gönderebilirisniz.


Sevgiler <3

3 yorum:

  1. hmm hmmm kuru ciltler diyince, benim için yazmışsın sanırım =)))
    mist bi garip geldi bana ama, gün içinde fosur fosur sıktığımız tiplerden değil sanırım =/
    neyse, alışveriş listeme ekledim sayende ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm :) bayadır yoksun ortalarda yine kayboldun, haftada bir şarkı yazıp kaçıyosun :P
      Bu setin jeeli çok gerekli değil ama gereksiz de değil bilemedim. Normal mistler gibi dğeil zaten essence kıvamında bi mist ama tabi isteğe bağlı kullanılabilir. Ben çok beğendim bu seti kuru ciltiiçin ve onarılmaya ihtiyacı olan clit için muhteşem <3

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş. Bende burun estetiği olmak istiyorum. Ama burun estetiği fiyatları biraz yüksek olduğu için şu an para biriktiriyorum. Estetik süreci içinde bir blog oluşturdum. Sizin blogunuzdan öğrenceğim çok şey var. Tebrik ederim..

    YanıtlaSil