7 Aralık 2014 Pazar

Skinfood Black Sugar Mask Wash Off Yorum Ve Videom :)


Selamlar. Hazır Alışverişimi yazmışken birde  Skinfood Black Sugar Mask Wash Off maskesi hakkında ki yorumlarımı da sizinle paylaşmak istedim. 


Hi everybody!
I want to share my experience about Skinfood Black Sugar Mask Wash off Mask.


Skinfood Black Sugar Mask Wash Off  neye benziyor?

What does Skinfood Black Sugar Mask Wash Off look like?

 



Skinfood Black Sugar Mask Wash Off içeriği nedir?

Ingredient

Adını içeriğinde ki  siyah şekerden alıyor, Vitamin ve mineral yönünden zengin içeriğe sahip ve . ayrıca glycolic acid  içermektedir. 
As you know Black sugar :D, Rich vitamines, minerals and also glycolic acid.

Ne işe Yarar?
What's the good of it?

Cildinizi ölü deriden arındırır! Kiri pası söker atar :D Gözeneklerinizi temizler! Cildinizi nemlendirir ve kurumasını önler! İçeriğinde ki mineral ve vitaminler sayesinde cildinizi besler! 

Rids your dead skin, Clears pores, gives moisturizing to skin and prevent drying, nourishes the skin thanks to minerals and vitamines!

Ne kadar sıklıkta kullanılmalı?
How often should we use?

Haftada 2-3 defa kullanılabilir.
2-3 a week?

Ürün ne kadar ve nasıl kullanılmalı?
How much and how should we use?

Ürün çok yoğu olduğundan 1.5 çay kaşığı kadar (temizlenmiş cilde) yüzünüze sürüp yaklaşık 10dk kadar masaj yaparak yedirmeniz yeterlidir. Masaj sonrası 10 dk kadar cildinizde bekletmeniz gerekmektedir. Uygulama öncesinde cildinizi su ile nemlendirip ardından maskeyi cildinize uygulayabilirsiniz. (Ben su ile nemlendirmiyorum ve kuru cildime uyguluyorum)

Product is really densifil! 1.5 tea spoon product will be enough for all skin! Clean your skin well,  Apply and massage  and wait 10 minutes. If you want you can water-soak before apply it, but i dont do it. I apply dry skin!

Ürün vaadi nedir?
What does it provide?

Cildinizde ki ölü deriyi temizlemek ürünün hedefi! Ölü deriden arınmış, pürüzsüz, sağlıklı, canlı, aydınlık ve nemli bir cilde kavuşmanızı sağlamak...

Smooth, healthy, fresh, revitalized skin, brightening whitening and moisturizing skin! 
Goal is rid from dead skin!


Benim yorumum nedir?
What about my review?


Ben bu ürüne BA-YIL-DIM! Korelilerin çoğunun kullandığı bir maske vardır bir hikmeti dedim ve alıp kullandım! Bence varmış hikmeti çok sevindim aldığıma :) Maskeyi cildinize uygularken şekerimsi pıtırcıkları cildinize yedirirken ölü deriyi cildinizden attığını hissedebiliyorsunuz. Çok hafif bir kokusu var, rahatsız edici değil neredeyse kokuyu hiç hissetmedim uygulama sırasında.  Maskeyi yaptıktan sonra minik minik kabarcıklar olan burun çevremde ki pürüzler yok oldu! Cildim gerçekten yumuşacık oldu. Parlak ve canlı görünüyor. Yıkadıktan sonra hafif bir gerilme oldu. Kurutmuş gibi geldi cildimi ancak 4-5 dakika sonra cildimde yumuşama ve nemi hissettim, elimle yanaklarıma dokundum ve sonuç HARİKA! Hemen aynaya koştum cildim gerçekten ışıldıyordu! Cildinizi yağlandırmadan nemlendiriyor, her cilt tipi için uygun ve bana verdiği his gerçekten harikaydı :)  Bu maskeden asla ve asla vazgeçeceğimi düşünmüyorum. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün...

Sizler için ufak bir de video yaptım :) İyi seyirler. 


I really LOVE LOVE LOVE it!  Love love love it!

Most of  Korean use this product, and i thougt, there is a wisdom if most people use it and i bought it! And Im soo glad for i did it.
You can feel that rid your dead skin when you massage with this mask.  There is a slight smell. it doesnt irritating.  

After used. My little asperities dissapeared! My skin was really smooth and silky! was looking revitalized and shiny.  After clean this mask from my face, my skin was tighten. I thought it made my skin dry but after 4-5 mins, i feel silky and moisturezed skin. I run to mirror for see what happened to my face :D there was a shimmery skin :) This feeling was really amazing!

The product for all skin type. But if you have a sensitive skin, you should massage sofly, do  not hardly.

Result was really wonderful. I guess i can use it during all my life! I can't give up!

So, I made a short video about how i used ! Enjoy the show :)



See you next review guys! by from now :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder