15 Ağustos 2015 Cumartesi

Dirty Works Pore-fect Face Scrub Ürün Deneyimim

Merhabalar efenim :)
Bugün Gratis mağazasından yaklaşık 1 ay önce aldığım ve deneyip tecrübe ettiğim Dirty Works Markasının ürünlerinden bahsedeceğim. Oldukça uzun süredir raflarda gözüme çarpıyordu ancak alsam-almasam arasında kalıp, sonunda hadi alayım da deneyeyim dediğim bir marka Dirty Works.

Dirty Works Pore-fect Face Scrub Brightening Mask Moisture Mask Miracle Cream ve fırçaları (brush)



Bu yazımda Face Scrub ürününden bahsedeceğim. Ciltte ki ölü deriyi soran, ferahlık veren, cildin nefes almasını sağlayan, pürüzsüz aydınlık ve eşit görünüm vermeyi amaçlayan bir ürün. İçinde göz ile pek görülemeyen ama uyguladığınız sırada elinizde hissettiğiniz minnacık minnacık peeling yapıp ölü deriyi soymak için pıtırıcıklar var :) Ürün mentollü bir ürün. Yüzünüze sürdüğünüzde tazelik ve nefes aldığını hissetmenize sebep olan şey de içinde ki bu mentol. Yoğun mentol kokusu var ama beni rahatsız etmedi aksine içinizde ferahlıyor kokusu ile :) Ama mentol ve koku hassasiyeti olanların seveceği bir ürün değil. 



Dirty Works Pore-fect Face Scrub
Ürün125 ml. Tek ürün kullananlara bile uzuuun süre yeter.
Dirty Works Pore-fect Face Scrub İçindekiler (ingretiends)
Dirty Works Pore-fect Face Scrub ürün yoğunluğu
Ürün krem-jel arası bi yapıya sahip. Oldukça yoğun ama sürülüşü uygulanışı kolay. 

Dirty Works Pore-fect Face Scrub uygulama sırasında ki görünüşü

Hassas bir cildim vardır ama herhangi bir zarar vermedi ve alerjik bir sorun yaşamadım. Kore markalarından olan diğer peeling ve maskelerimden fırsat buldukça kullanıyorum bu ürünü, ortalama  haftada 1 kez uyguluyorum yüzüme.
Kore Kozmetik ürünleri ile tanışmamış olsaydım kesinlikle bu ürün peeling olarak favori ürünüm olurdu.

Dirty Works Pore-fect Face Scrub yuygulama sırasında ki yüzde görünüşü

Hafif su ile nemlendirilmiş cilde  nazikçe masaj yaparak 2-3 dakika kadar uyguluyorum. Ilık su ile temizliyorum. Resimde gördüğünüz pıtır pıtır beyazlar ölü deriyi soymaya yarayan mikro tanecikler.
Uygulamadan sonra cildim gerçekten aydınlanıyor. Kore cilt bakım ürünlerin de ki o aydınlık görüntüye yakın bir görünüm elde ediyorum. 

Fiyatı tam hatırlamıyorum ama 15-18tl narasında bi fiyatı vardı. Marka ismi vermek istemiyorum amabu üründen oldukça pahalı ve reklamı dönen bir çok ürün kullanmıştım mağazalarda satılan, ya alerji yaptılar kızardım bozardım, yada ciddi bir fark yaratmadılar çöpe atmaya da kıyamadım bir iki kez kullanıp dolapta bekletiliyorlar. Neyi bekliyorlar onu da bilmiyorum :D


Kore Kozmetik ürünleri ile ilgilenmiyorsanız eğer,Dirty Works Pore-fect Face Scrub!a fiyat-performans açısından bence gayet uygun bir ürün ve şans verin derim :)

Sevgiler yoldaşlar! 
Harika muhteşem güzel süper ötesi mutluluk dolu bir hafta sonu dilerim :)

1 yorum:

  1. Hangi kore markalarini kullaniyorsunuz

    YanıtlaSil