15 Ağustos 2015 Cumartesi

Dirty Works Brightening Mask C vitamin Aydınlatıcı Maske Ürün Deneyimim

Miribalar :D Hazır fırsat bulmuşken  Dirty Works Markasının kullandığım maskesini de yazmak istedim :)

Dirty Works Brightening Mask - Aydınlatıcı Maske
Ürün 100ml. 

İçeriğinde Shea Butter, Ayçiçeği yağı özü, nar özü, ve kil olduğu yazıyor ama bunların yanında da bol miktarda kimyasal da mevcut. Hiçbir kozmetik-cilt bakımı ürünü kimyasal içerik konusunda masum değil zaten hepimiz biliyoruz. 

Yine de içeriği piyasada ki bir çok ürüne göre iyi gibi geldi bana.

C vitamini, antioksidan özelliği, shea butter ile nemlendiriciliğin uzun süre kalması özellikleri dikkatimi çektiği için bunu da Dirty Works Face Scub ile birlikte almıştım. (Yazısı için tık tık)

Dirty Works Brightening Mask ürün görseli

Ürün oldukça katı ve yoğun. İçinde yine minik minik tanecikler var. Bol miktarda ürünü yüzünüze göz ve dudak çevresi hariç sürüp 15 dakika bekliyorsunuz. Daha doğrusu kuruyana kadar bekliyoruz ve ardından yıkıyoruz. 
Dirty Works Brightening Mask uygulama sırasında görünümü
 Dirty Works scrub ı uyguladıktan bir süre sonra da bu maskesini uyguluyorum.
Cildinize gerçekten ortalamanın üstünde bir aydınlık veriyor. Uygulama sonrasında lekelerimde bile renk tonunun açıldığını farkediyorum. Ama ciddi bir açılma olmadı henüz :/

Uygulama sonrası cildimde gerilme oluyor. Pek nemlendiricilik etkisini göremedim açıkçası ama aydınlatma konusunda başarılı olması bana yetiyor. Nemlendirici için zaten ayrıca bir dünya ürün kullanıyorum :)

Fiyat performans açısından yine piyasada ki bir çok  üründen çok daha başarılı bir ürün. Gratislerde 15-18tl arası bir fiyat ile temin edebilirsiniz :)


Dirty Works Brightening Mask uygulamanın hemen ardından


Maskeyi yarım uygulayıp hemen fotosunu çektim kurumadan öncesini görebilmeniz için :D 


Dirty Works Brightening Mask uyguladıktan ortalama 15 dakika sonrası

Maskeyi kalın tabaka halinde sürüyoruz ama 15 dakika içerisinde kuruyor ve kururken ürünün %90 ı cilt tarafından resmen emiliyor. Artık ürün içeriğinde Allah ne verdiyse hepsini emiyor cilt. Şimdilik bu ürünü kullanmaktan pişman değilim. Yanlış hatırlamıyorsam bu resimdeki de dahil  5 kez bu maskeyi yaptım ve hiçbir sorun yaşamadım.

Kore Kozmetik cilt bakım maskelerimi genelde kullanıyorum ki daha bitkisel ve daha az kimyasal içeriyorlar ama Kore Kozmetik cilt bakımı ürünlerine ulaşamayanlar yada fiyat olarak keselerine uymayanlar için doğru bir tercih olabilir.

Yalnız kötü olan bir durum var onu da söylemeden geçemeyeceğim. Kokusu! Kokusu çok garip ve pek hoş değil. Meyve kokusu da değil bir garip kokusu var. Beni kokusu rahatsız etti açıkçası ama yine de performansı hatırına kullanıyorum. Kokusunu sorun etmezseniz eğer  Dirty Works Brightening Mask tavsiye edebileceğim bir ürün :)

Sonraki yazımda görüşmek üzere :) 

Sevgiler <3



2 yorum: