8 Aralık 2014 Pazartesi

Kasım-Aralık 2014 makyaj favorilerim :)

Bugün sizlere Kasım ayı itibari ile kullanmaya başladığım ve hala kullandığım ve çoook memnun kaldığım makyaj ürünlerimi kısaca anlatacağım. Ten makyajı için ürünleri daha sonra ayrıca yazacaım için eklemedim.

Makyaj yaparken fazla göz farı - renklendirici ürün kullanmadığımdan favorilerim arasında far yok maalesef. Ancak rimel, ruj, oje ve son zamanlarda kullandığım ve kendisini yapana dualar ettiğim göz kalemi favorilerimi paylaşacağım :)

Şöyle topluca bir resimlerine bakalım,
:)

Flashlı

Flashsız
Eveet resimde gördükleriniz:
1-Bu yazımda  ve buradan  aldığım Korelerden bana gelip dudaklarıma neşe veren renk veren Holika Holika Heartful Moisture Rujum :) Dudaklarımı neme doyuruyor sağolsun. Ancak çok uzun kalıcığa sahip değil. 1 bilemedin 1.5 saat dayanıyor. Aslında bir çok ruja göre kalıcılığı iyi. Ki sürekli dudaklarını kemiren bir tip olmama rağmen dayanıyor bunca zaman :) Tamamen silinmiyor hafif bir pembelik kalmaya devam ediyor dudaklarımda. Bu hafif pembeliğide sayarsak 3 saat kadar dudaklarımda kalıyor. Rengine ayrı aşığım şekline ayrı aşık! :) 
Candy Red olarak geçiyor bu şirin rujumun rengi :)

 2-Essence I Love Extreme Crazy Volume Rimelim. Çok sevdiğim dostum iş arkadaşım bana bu rimeli, yanında ki göz kalemini (ve dha bir çok güzel ürün) hediye etti. Sevgili şefime buradan bir kez daha teşekkür ederim :) Daha önce Essence markasının tüplü rimelini kullanmıştım ancak kuruyup patır patır topaklanıp dökülme sorunları yaşatınca artık Essence rimeli almama kararı almıştım. Ancak bu rimel bu sözümü bozdurdur. Muhtemelen bittiğinde yine alacağım. Sürülüşü kolay güzel bir rimel. Ancak fırçasına çok  fazla rimel geliyor! Rimeli kapağına biraz sürüp azalttıktan sonra uygulamak daha iyi sonuç veriyor. Direk kirpiklerinize sürerseniz katman katmak rimele boğuluyor kirpikler. Fırçasından memnun kaldım. Gerçekten tek katta iyi kıvırıp iyi hacim veriyor. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum. İki kat rimel sürme derdim kalmadı bu sayede :)
İşte resimleri :)

Düz ve kalın hacim verici yapıda fırçası. Kalın olması sebebiyle dipten uca kadar rahatlıkla uygulayabiliyor ve hem hacim hemde kıvrık kirpiklere sahip oluyorsunuz!


Gördüğünüz izere bu tek kat sürülmüş kirpiklerim! 2. kata gerek kalmıyor :) Dostuma birkezde buradab teşekkür ediyorum bu rimeli deneme şansını tanımama sebep olduğu için :)

3- Flormar Matte Oje: Siyah benim için kışın vazgeçilmez renklerimden biri, diğeride kırmızı :)
Bu siyah mat oje soyulmuyor, tırnakta çatlak çatlak görüntüler oluşturmuyor. Mat renkler sevenler için gayet güzel bir siyah :) 

Ojenin tırnaklarımda 3. günü artık iyi dayandı :) Silmeden hemen çekip ekleyeyim dedim :) Yukarıdan aşağıya doğru bir uçtan diğer uca ince hat şeklinde parlatıcı sürmüştüm ufak ışık yansımaları için. İşaret parmağımda ki ışık yansıması bu sebepten dolayı :) ki muhtemelen farketmişsinizdir :)


Şimdiiii gelelim hayran olduğum ve yine arkadaşım sayesinde tanıştığım göz kalemine :) 
Flormar Smoky Eyes Carbon Black Waterproof Göz Kalemi: Nemlendirici jojoba yağı ve e vitamini içerdiği söyleniyor. Bunlar var mı içeriğinde bilemiyorum ama yapısı yumuşak bir kalem kendisi. Sürüşü çok kolay ve bana göre gayet siyah. Siyahlığı yeterli yani :) Daha koyu simmsiyah kalemlerde var tabiki ama o kömür karası kalemlerde henüz tam dayanıklı akma kokma yapmayanını bulamadım henüz :/ 

Flormar Smoky Eyes Carbon Black Waterproof Göz Kalemi gerçekten dayanıklı. Sabah sürüyorum rimelimi kalemimi akşama kadar "kalemim aktımı, rimelin durumu ne acaba, kalemin kuyruğu yerinde mi altlara bulaştımı" gibi sorularım yok artık en azından :) Sabah sür akşam temizle oh miss!
Gözünüzü hunharca kaşıyıp ellemediğiniz sürece kaleminize "maşallaahh" hiçbirşey olmuyor. Henüz smoky eye makyajı denemedim ancak eminim ki iyi iş çıkarıyordur. Smoky eye olayını kalemi sürer sürmez beklemeden yapmak gerek aksi halde sabitlendiği için yayması zor olacaktır. 
İşte resimlerimiz :)





Kalıcılığınıda sizler için test ettim :) İşte 20saniyelik kısa test videom :)

Vahşice hareketlerim ile kalemi elimden silme çalışmalarım sonrasında kalan görüntünün birde resmini ekliyorum :)
O kadar ovuşturmaktan geriye kalan bu :)
Hepsi tavsiye edebileceğim ürünler. Memnun kalacağınızı düşünüyorum :) Lütfen yorumlarınız ile daha fazla yazabilmem için düşünceleriniz ile destek olun :) 
Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder